logo-topleft.jpg

EXCLUSIEVE kennissessie:
van concept tot cash in de machinebouw: vermarkt succesvol de innovaties van je business

Deze sessie is afgelopen. Bekijk hier een actueel overzicht van exclusieve kennissessies voor B2B Marketeers, Sales managers en Commercieel eindverantwoordelijken.

De organisatie waar je voor werkt heeft weer een prachtige innovatie op de rol staan. Dat is super, maar hoe zet jij deze vervolgens slim weg in de markt, zodat potentiële klanten over de hele wereld je weten te vinden en bij je willen kopen? En dat Sales ook daadwerkelijk met de leads aan de slag wil en kan?

Jeroen op ten Berg, Director van GBO Innovation Makers (productontwikkeling en -realisatie) en Emiel Kanters, Director van Webs delen hoe jij met de juiste inspanningen je klant echt 'centraal' zet en je product duidelijk en aantrekkelijk presenteert zodat je doelgroep er echt niet meer omheen kan.

Wissel ideeën, best practices en kennis uit met vakgenoten – zodat jij in het digitale tijdperk met je innovaties meer leads en klanten naar je toe trekt.

  • Donderdag 21 juni 2018 van 19:00 - 21:00 uur
  • Gratis (normaal 250 euro p.p.)
  • Inclusief netwerkborrel
  • Er zijn 30 plaatsen beschikbaar, meld je snel aan.
  • Locatie: Oude Stadsgracht 1, Eindhoven

Meld je aan:

Wat kun je verwachten?

Tijdens de exclusieve kennissessie komen de volgende onderwerpen aan bod.

Waarom (en hoe) innoveren in het ontwerp- en productieproces?

Om de time to market van je producten te verkorten staan slimme technologische oplossingen in het ontwerp- en productieproces bij veel maakbedrijven hoog in het vaandel.

Jeroen op ten Berg en Bram Aarts vertellen tijdens deze sessie over User Interface (UI) en User Experience (UE), met andere woorden: de gebruiker (je klant) vs de machine. Je leert wat er voor nodig is om je klant al vroeg in het ontwerp-proces centraal te zetten en wat je dat oplevert.

Óók in het commerciële proces is een revolutie gaande

En die biedt kansen voor je organisatie om te groeien in het digitale tijdperk. Emiel Kanters vertelt hoe je aan de hand van de 4 P's (Problem, Process, People & Products) de nieuwste innovaties van je organisatie slim vermarkt. Van het bepalen van kansrijke markten en het inrichten van je commerciële team,  tot het inrichten van je online kanalen om vindbaar te worden op de plekken waar je toekomstige klant zit.

Wissel ideeën, best practices en kennis uit met vakgenoten – zodat jij een zichtbare bijdrage levert aan meer leads en klanten.

Details

Wanneer: Donderdag 21 juni 2018
Hoe laat: van 19:00 tot 21:00 (inclusief netwerkborrel)
Voor wie: Marketeers, Sales Managers, en (Commercieel) Directeuren die werkzaam zijn bij een B2B bedrijf in de maak- / high-tech industrie.

Kosten: Gratis (normaal 250 euro p.p.)

Contact & Locatie

kaart.png
Webs, Eindhoven
Oude Stadsgracht 1
5611 DD Eindhoven
040 23 24 611
info@webs.nl
JeroenoptenBerg_Kennissessie.png
BramAarts_Kennissessie.png
EmielKanters_Kennissessie.png