logo-topleft.jpg

EXCLUSIEVE kennissessie:
De commerciële transformatie van maakbedrijf Vlisco GROUP

Deze sessie is afgelopen. Bekijk hier een actueel overzicht van exclusieve kennissessies voor B2B Marketeers, Sales managers en Commercieel eindverantwoordelijken.

Je kunt de veranderingen in het huidige digitale landschap zien als bedreiging en je laten overspoelen, of je kunt de golf pakken en als eerste in je niche gebruik maken van de zakelijke kansen die zich voordoen.


Menno van de Waterbeemd, Director Marketing & E-Commerce van Vlisco Group, vertelt hoe Vlisco zich transformeert van een productie-georiënteerde organisatie naar een klantgerichte organisatie, waarin digitalisering een cruciale rol speelt. Hij vertelt hoe Vlisco dat doet en hij laat zien aan de hand van concrete successen van Vlisco dat digitalisering een kans biedt om commercieel succes te boeken.

  • Donderdag 13 september 2018 van 19:00 - 21:00 uur
  • Gratis (normaal 250 euro p.p.)
  • Inclusief netwerkborrel
  • Er zijn 30 plaatsen beschikbaar, meld je snel aan.
  • Locatie: Oude Stadsgracht 1, Eindhoven

Meld je nu aan:

Wat kun je verwachten?

Tijdens deze sessie komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Introductie: Meer klanten met digitale Marketing in de maakindustrie door Camiel Freriks, Strategy Director bij Webs

  • Praktijkcase: Hoe kreeg Menno buy-in van zijn CCO en CEO voor groeiplannen, en hoe wist hij criticasters te omzeilen?

  • Hoe maakte hij stapje voor stapje de switch in zijn organisatie van fabrieks-denken naar consument-denken

  • Hoe nam Menno de rol aan van ware 'disruptor' in zijn organisatie, zónder hierbij een bedreiging te vormen voor collega's?

  • Hoe experimenteerde hij eerst zelf met Persona's, Buyer Journeys, content en een E-commerce platform en breidde hij zijn aanpak (en successen) langzaam uit in de rest van de organisatie?

Ontmoet andere collega's, leer en ontdek waar jij digitaal nog kunt groeien. Tot dan!

Details

Wanneer: Donderdag 13 september 2018
Hoe laat: van 19:00 tot 21:00 (inclusief netwerkborrel)
Voor wie: Marketeers, Sales Managers, en (Commercieel) Directeuren die werkzaam zijn bij een B2B bedrijf in de maak- / high-tech industrie.

Kosten: Gratis (normaal 250 euro p.p.)

Contact & Locatie

kaart.png
Webs, Eindhoven
Oude Stadsgracht 1
5611 DD Eindhoven
040 23 24 611
info@webs.nl
MennoVanDeWaterbeemd_Kennissessie2.png
Kennissessie_CamielFreriks.png