logo-topleft.jpg

EXCLUSIEVE Kennissessie:
Beter zaken doen met Digitale marketing in de maakindustrie

Deze sessie is afgelopen. Bekijk hier een actueel overzicht van exclusieve kennissessies voor B2B Marketeers, Sales managers en Commercieel eindverantwoordelijken.

Óók in het commerciële proces is bij industriële bedrijven een revolutie gaande die, wanneer je hier in mee durft te gaan, kansen biedt voor je organisatie om te groeien in het digitale tijdperk.

Bas Urlings, Online Marketeer bij Royal Mosa vertelt hoe hij met zijn organisatie in 5 jaar tijd een omslag heeft gemaakt van een offline naar een online (inbound) werkwijze. Hij deelt wat daar allemaal voor nodig was, en hoe hij met Marketing een groei in gekwalificeerde leads voor Sales realiseerde.

Leer van zijn case welke stappen jij kunt zetten, en wat er zoal komt kijken bij het herinrichten van je commerciële proces.

  • Woensdag 14 maart 2018 van 19:00 - 21:00 uur
  • Gratis (normaal 250 euro p.p.)
  • Inclusief netwerkborrel
  • Er zijn 30 plaatsen beschikbaar, meld je snel aan.
    Geen plek meer? Schrijf je in voor de wachtlijst!
  • Locatie: Oude Stadsgracht 1, Eindhoven 

Aanmelden

Wat kun je verwachten?

Tijdens de case van Bas komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:

  • Hoe maakte Royal Mosa de switch van beursdeelnames en folders naar een succesvolle aanpak waar online en offline elkaar versterken?

  • Hoe heeft de marketing, maar óók de salesorganisatie de inbound werkwijze in de loop der jaren omarmd en geïncorporeerd?

  • Welke campagnes waren succesvol – en vooral – waarom dan? Bas deelt een aantal resultaten die er niet om liegen.

  • Hoe is de interne organisatie (Marketing, Sales, Customer Care) ingericht om digitale plannen van de grond te krijgen? 


Daarnaast neemt Thijs van Rosmalen, Inbound Marketing & Sales consultant van Webs je mee in de kansen die een inbound aanpak je industriële organisatie kan bieden.

Schrijf je snel in, want er zijn slechts 30 plaatsen beschikbaar. Tot dan!

Details

Wanneer: Woensdag 14 maart 2018
Hoe laat: van 19:00 tot 21:00 (inclusief netwerkborrel)
Voor wie: Marketeers, Sales Managers, en (Commercieel) Directeuren die werkzaam zijn bij een B2B bedrijf in de maak- / high-tech industrie.

Kosten: Gratis (normaal 250 euro p.p.)

Contact & Locatie

kaart.png
Webs, Eindhoven
Oude Stadsgracht 1
5611 DD Eindhoven
040 23 24 611
info@webs.nl
Kennissessie_BasUrlings.png
Kennissessie_ThijsVanRosmalen.png