logo-topleft.jpg

EXCLUSIEVE Kennissessie:
Meer klanten met Digitale Marketing in de MaakIndustrie

Wil je met marketing écht bijdragen aan het commerciële succes van je organisatie, dan zul je een kritische koper moeten overtuigen van de unieke voordelen van je producten en diensten. Marieke Heesakkers, Marketing Manager bij Berkvens Deursystemen vertelt over de impact van haar inbound campagne (€0,- mediabudget): 2 grote aannemers maakten van binnendeur ‘Verdi’ al hun nieuwe standaard in nieuwbouwwoningen.

Marieke neemt je mee in haar aanpak en hoe die zorgde voor een groei in leads, klanten én een finaleplek in de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2017. Ontmoet andere collega’s, leer en ontdek waar jij digitaal nog kunt groeien.


  • Woensdag 25 oktober 2017 van 19:00 - 21:00 uur
  • Gratis (normaal 250 euro p.p.)
  • Inclusief netwerkborrel
  • Er zijn 30 plaatsen beschikbaar, meld je snel aan.
    Geen plek meer? Schrijf je in voor de wachtlijst!
  • Locatie: Oude Stadsgracht 1, Eindhoven 

Aanmelden

Wat kun je verwachten?

Marieke neemt je tijdens de kennissessie mee in de route naar een succesvolle (inbound) marketingcampagne: de uitdagingen, de aanpak, en de meetbare én merkbare resultaten.

Klanten willen wel veranderen, maar niet veranderd worden. Hoe overtuig je een kritische koper (en sales)?
Marieke stond voor de uitdaging een zeer kritische koper te overtuigen dat het ook anders, beter, slimmer kan. Maar hoe verander je iemand, die al jaren gewend is op een bepaalde manier te werken? Tijdens de kennissessie vertelt Marieke hoe goed nadenken over de beweegredenen van de klant en bezwaren wegnemen door kennis te delen de sleutel tot succes bleken. En: hoe krijg je een (minstens net zo kritische) salescollega mee in je plannen?

Je baas vertellen dat je niet gaat adverteren, maar kiest voor een 'Inbound' aanpak. Hoe doe je dat?
Je baas vertellen dat je niet zult gaan adverteren, maar dat je ook minstens eenzelfde resultaat gaat boeken zónder, dat kan lastig zijn. Toch deed Marieke het, en ze stelde haar baas allerminst teleur.

Ze vertelt hoe ze social media, blogs, Direct Mailings, landingspagina’s, een 360 graden video en een VR game inzette – maar vooral wat haar bedrijf dat opleverde: een stijging in website bezoeken, social media volgers, gekwalificeerde leads en goede gesprekken met projectontwikkelaars die ze nog niet eerder in het vizier hadden.

Details

Wanneer: Woensdag 25 oktober
Hoe laat: van 19:00 tot 21:00 (inclusief netwerkborrel)
Voor wie: Marketeers, Sales Managers, en Directieleden die werkzaam zijn in de (high tech) maakindustrie, smart industrie, technologische industrie, automotive, chemie, metaal, bouw.
Kosten: Gratis (normaal 250 euro p.p.)

Contact & Locatie

kaart.png
Webs, Eindhoven
Oude Stadsgracht 1
5611 DD Eindhoven
040 23 24 611
info@webs.nl
Marieke.png
Kelly-2 (1).png
Emiel-1.png