logo-topleft.jpg

Exclusieve workshop:
hoe ontwikkel je De ideale website voor jouw maakbedrijf

Deze sessie is afgelopen. Bekijk hier een actueel overzicht van exclusieve kennissessies voor B2B Marketeers, Sales managers en Commercieel eindverantwoordelijken.

Het zal je vast bekend in de oren klinken dat 70% van het hedendaagse aankoopproces zich tegenwoordig online afspeelt. Jouw doelgroep gaat zelf op zoek naar informatie, en doen zaken met bedrijven die hen helpen tijdens deze zoektocht. Wanneer we kijken naar hoe je prospects, klanten én toekomstige collega's zich gedragen in dit digitale landschap, is de website idealiter een bron van nieuwe business. “Je website is je visitekaartje” - snijdt dus geen hout meer.

Tijdens deze sessie bieden we inzichten én handvatten om je website te transformeren tot een prominent kanaal in het behalen van jouw groeidoelstelling.

  • Donderdag 27 september van 19:00 - 22:00 uur
  • Gratis (normaal 250 euro p.p.)
  • Inclusief netwerkborrel
  • Er zijn 10 plaatsen beschikbaar, meld je snel aan.
  • Locatie: Oude Stadsgracht 1, Eindhoven

Meld je aan:

Wat kun je verwachten?

Thijs daagt je - aan de hand van zijn kennis en ervaring bij de top van de Nederlandse Maakindustrie - uit om na te denken over:

  • Hoe je organisatie zaken nu aanpakt: en hoe je klanten aantrekt in het digitale tijdperk. Werkt dat nog? Waarom wel/niet? Welke change is volgens jou nodig?

  • De rol van 'online' in je commerciële proces: Het is zaak je website niet eenvoudig een set-and- forget een facelift te geven, maar júist te zien als elementaire schakel in het koopproces van je klant. Een schakel die met de juiste optimalisatie voor een groei van nieuwe leads en klanten kan zorgen.

  • Best Practices Maakindustrie: De Top van de Nederlandse Maakindustrie zit in een digitale transformatie van het commerciële proces: zorg dat je de boot niet mist!
  • Moderne Sales en Marketing tools: weet jij hoe je klanten zich online bewegen over je online kanalen? En kun je daar met slimme Marketing en Sales tactieken op inspelen, zodat je écht de klant centraal zet in plaats van je eigen producten?

(Waarom is dat belangrijk?)

Je hebt vast al gemerkt dat:

  • De technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft;

  • Het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit gedacht;

  • Een nieuwe online aanpak wél je toekomstige klanten én collega's interesseert voor jouw organisatie;

  • Je nu snel moet handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.

Schrijf je snel in, want er zijn slechts 10 plaatsen beschikbaar per sessie.

Details

Wanneer: Donderdag 27 september 2018 van 19:00 - 22:00 uur
Voor wie: Marketeers, Sales Managers, en (Commercieel) Directeuren die werkzaam zijn bij een B2B bedrijf in de maak- / high-tech industrie en die graag gisteren hun website hadden willen verbeteren.
Kosten: Gratis 

Contact & Locatie

kaart.png
Webs, Eindhoven
Oude Stadsgracht 1
5611 DD Eindhoven
040 23 24 611
info@webs.nl
Kennissessie_ThijsVanRosmalen.png