logo-topleft.jpg

Case study: 
Hoe marketeers bij De High Tech Campus zorgen dat sales de deals sluit

 

HTC-VD-mock-up-2.png
arrow.svg

Wat doe je als jouw website veel bezoekers trekt, maar het niet de gewenste resultaten oplevert? Omdat je niet weet wie je precies aanspreekt en welke inspanningen succesvol zijn? Dan ga je op zoek naar een nieuwe manier van werken. Inbound marketing bleek voor High Tech Campus Eindhoven dé oplossing te zijn om leads wél op te volgen tot aan de daadwerkelijke sale. Lees de case study en ontdek:

  • Hoe High Tech Campus Eindhoven websitebezoekers veranderde in gekwalificeerde leads
  • Hoe marketing en sales op een andere manier samenwerken om inzicht te krijgen in de aankoopreis van hun klanten
  • Hoe High Tech Campus Eindhoven content creëert die bijdraagt aan gestelde doelen

Download de case study — en ontdek hoe inbound marketing High Tech Campus Eindhoven laat groeien.

Lees de case study van High Tech Campus Eindhoven