logo-topleft.jpg

Case study: 
Hoe Blue Lagoon meer klanten aantrekt met inbound marketing 

Blue-Lagoon-VD-mock-up-2.png
arrow.svg

Wat doe je als ‘offline’ (zoals de beurs) goed georganiseerd is, maar ‘online’ (zoals de website) mijlenver achterblijft? En de online kanalen weinig tot geen gekwalificeerde leads opleveren? Dan ga je op zoek naar een nieuwe manier van werken. Inbound marketing bleek voor maakbedrijf Blue Lagoon de juiste strategie te zijn om de groei van de business te waarborgen. Lees de case study en ontdek: 

  • Hoe slimme digitale activatie en opvolging vóór, en ná de beurs resulteerde in 75 afspraken en 19 klanten
  • Hoe Blue Lagoon technische content omzette in een begrijpelijk verhaal voor hun doelgroep
  • Hoe marketing en sales elkaar versterken in plaats van elkaar in de weg lopen

Download de case study — en ontdek hoe inbound marketing Blue Lagoon laat groeien.

Lees de case study van Blue Lagoon