logo-topleft.jpg

Exclusieve kennissessie:
de commerciële revolutie 

De plannen voor 2019 zijn gemaakt, alle seinen staan op groen. Dus waarom zou je nu veranderen? In onze optiek alléén maar als je er van doordrongen bent dat verandering de enige constante is.

Ook in de commerciële proces - of sterker nog - júist in het commerciële proces. Hier is ook een revolutie gaande die, als je daar in mee durft te gaan, veel meer kan opleveren dan je huidige aanpak.

Waar je moet beginnen? In een interactieve sessie geven Wessel Berkman (ook bekend van The Brown Paper Company en The Social Selling Company) en Emiel Kanters (Sales Director bij Webs) je de handvaten die je nodig hebt om jouw commerciële revolutie te starten. 


Als je géén zin hebt in een stoffige boeklezing, maar echt wil leren wat de impact van het veranderde koopgedrag van klanten is op jouw organisatie en hoe je die concreet moet inrichten om toekomstbestendig te blijven, mis deze avond dan niet. 

  • Donderdag 22 november 2018 van 19:00 - 21:00 uur
  • Gratis (normaal 450 euro p.p.)
  • Inclusief netwerkborrel
  • Locatie: Oude Stadsgracht 1, Eindhoven
Na een succesvolle eerste editie herhalen we nog éénmalig deze sessie. Er zijn 30 plaatsen beschikbaar, meld je snel aan. 

Meld je aan:

Wat kun je verwachten?

Wessel en Emiel dagen je aan de hand van de belangrijkste hoofdstukken van het boek 'De Commerciële Revolutie' uit om na te denken over:

  • Hoe je organisatie zaken nu aanpakt en hoe je klanten aantrekt in het digitale tijdperk. Werkt dat nog? Waarom wel/niet? Welke change is volgens jou nodig?

  • De klantsucces-portfolio: wat is de cruciale basisuitrustig die je in place moet hebben om je Sales van lineair naar exponentieel te kunnen laten groeien?

  • Je organisatie-DNA en 'gouden stippen': hoe bewijs je je bestaansrecht aan je markt met échte, unieke onderscheidende elementen (in plaats van holle buzzwords)?
  • Moderne Sales en Marketing tools: weet jij hoe je klanten zich online bewegen over je online kanalen? En kun je daar met slimme Marketing en Sales tactieken op inspelen, zodat je écht de klant centraal zet in plaats van je eigen producten?

... en waarom is dat belangrijk?

Je hebt vast al gemerkt dat:

  • De technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft;

  • Het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit gedacht;

  • Een nieuw commercieel paradigma nodig is om te overleven;

  • Je nu snel moet handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.

Tijdens deze sessie leer je wat jij kunt doen (op de as van mensen, processen en technologiën) om je commerciële proces toekomstbestendig te maken én te houden.

Schrijf je snel in, want er zijn slechts 30 plaatsen beschikbaar. Tot dan!

Details

Wanneer: Donderdag 22 november 2018
Hoe laat: van 19:00 tot 21:00 (inclusief netwerkborrel)
Voor wie: Marketeers, Sales Managers, en (Commercieel) Directeuren die werkzaam zijn bij een B2B bedrijf.
Kosten: Gratis (normaal 250 euro p.p.)

Contact & Locatie

kaart.png
Webs, Eindhoven
Oude Stadsgracht 1
5611 DD Eindhoven
040 23 24 611
info@webs.nl
WesselBerkman_Kennissessie2.png
Kennissessie_EmielKanters (1).png