Mijn expertise verbreden binnen het flexibele team van Webs

2 min shares

Hallo! Sinds september mag ik met alle trots mededelen aan mijn netwerk dat ik werkzaam ben als stagiair op het vakgebied Inbound Marketing. Ik zal me eerst even voorstellen: ik ben Niels van den Burg, 19 jaar en geboren in Eersel. Sinds één jaar woon ik op kamers in Eindhoven om mijn studententijd een boost te kunnen geven. Deze studententijd heb ik voor dusver laten bekronen door de keuze te maken om lid te worden van het Eindhoven Studenten Corps. Na een druk maar leerzaam eerste jaar in Eindhoven is het moment aangebroken om mijzelf te ontwikkelen op het gebied van Inbound Marketing.

 

In het eerste jaar van mijn opleiding, Small Business and Retail Management, dacht ik direct te weten wat ik zou willen. Mijn passie en interesse lagen vanuit de middelbare school bij het starten van een eigen bedrijf. Echter kwamen er steeds meer twijfels naar boven gezien het feit dat het starten van een eigen onderneming in mijn tweede jaar van de opleiding lastiger bleek dan verwacht. Gepaard met de afname van mijn interesse voor het starten van een eigen bedrijf, groeide mijn interesse voor het vakgebied marketing en techniek. Lange tijd heb ik gezocht naar een combinatie van deze twee vakgebieden wat ertoe heeft geleid dat ik bij Webs terecht ben gekomen.

De kennismakingsperiode vliegt voorbij en de eerste weken bevallen goed. Webs werkt zeer flexibel maar erg nauw met elkaar samen. Het kantoor heeft een geweldige sfeer wat zorgt voor enthousiaste, hard werkende medewerkers om mij heen. Dit maakt mij iedere dag weer een kind in een snoepwinkel die na een korte fietstocht van vijf minuutjes met zonsopgang iedere ochtend glimlachend naar zijn stage gaat.

Niet alleen Inbound Marketing wordt gedurende mijn stage een van mijn belangrijkste bezigheden. Ik ga samen met Bas Kamps hét B2B Marketing en Sales event van Nederland organiseren dat in 2018 zal plaatsvinden. The Digital Future of B2B krijgt door verschillende gastsprekers die in relatie staan met de moderne Marketing en Sales onderwerpen die belangrijk zijn voor de groei van bedrijven in de High Tech- en (maak-)industrie.

20150630_DFB2B-0028-2475.jpg

Uiteraard zal ik mijzelf gaan ontwikkelen op het gebied van Inbound Marketing. Ik vind het namelijk een geweldig variërende, maar perfecte manier om meer leads te generen voor je business.

Wil je weten hoe je met een bewezen Inbound Marketing methodiek gaat werken aan het genereren van meer – en vooral ook betere – leads, leads waar Sales echt iets mee kan? Download de whitepaper over Inbound Marketing en ontdek waar jij nog kunt groeien.

Download whitepaper: Beter zaken doen met inbound marketing

shares

Gerelateerd

Jij bent klaar voor inbound marketing. Is je organisatie dat ook?  Zet uitdagingen om in kansen voor je business  Maak een afspraak