HubSpot User Group: doorbreek de silo's tussen marketing en sales

2 min shares

De alignment tussen marketing en sales gaat niet vanzelf

Hallo Hubspotter,

Wil je vanuit marketing de stap naar sales maken? En andersom? Dan moet je wel iets te bieden hebben, namelijk: goede leads waar sales iets mee kan. De alignment tussen marketing en sales gaat echter niet vanzelf; door moet je zowel op proces als op mensen iets op inrichten. 

Hoe je met elkaar de juiste afspraken maakt, samen de klantreis vormgeeft en de silo's tussen marketing en sales doorbreekt bespreken we in de HubSpot User Group (HUG) van 22 juni aanstaande. 

Wil jij de samenwerking tussen marketing en sales verbeteren? Klik hier voor meer info en aanmelden. Wacht niet te lang, slechts 30 plaatsen beschikbaar.


Wie ben jij, en waarom deze HUG bijwonen?

Ben jij een HubSpot gebruiker en wil je graag met vakgenoten ideeën, best practices en kennis uitwisselen? En op de hoogte blijven van de laatste HubSpot ontwikkelingen zodat je je marketing en sales processen kunt verbeteren? Dan is dit echt iets voor jou.

 
  • Donderdag 22 juni 2017 van 19:00 - 21:00 uur  Deze HubSpot User Group is al geweest! Even gemist? De volgende bijeenkomst vindt plaats op 21 september 2017. Topics en sprekers worden binnenkort bekendgemaakt. Mail naar kelly@webs.nl als je graag op de hoogte gehouden wilt worden van de HubSpot User Group op wordt lid van de LinkedIn Groep.
  • Er zijn 30 plaatsen beschikbaar, meld je snel aan
    Geen plek meer? Schrijf je in voor de wachtlijst
  • Inclusief netwerkborrel
  • Ook niet-HubSpot klanten zijn van harte welkom!
  • Locatie: Oude Stadsgracht 1, Eindhoven

MEER INFO & AANMELDEN


Wat kun je verwachten?

Ik zal de gastheer zijn van de avond. We doorlopen het volgende programma:

Doorbreken van de silo's tussen marketing en sales
Je moet iets te bieden hebben wil je vanuit marketing de stap maken naar sales, en andersom. En waar heeft sales behoefte aan? Goede leads waar ze echt iets mee kunnen. Een gezamenlijk doel gaat verder dan het opstellen van buyer persona's. Dat is namelijk slechts een middel om tot het echte doel te komen: nieuwe business genereren. Ken jij de targets van sales? Hanteren jullie dezelfde definitie van een 'lead'? Tijdens de bijeenkomst reiken we handvatten aan om één lijn te creëren tussen marketing en sales.

Een closed loop rapportage die hout snijdt
Wat gebeurt er binnen jouw organisatie met een lead wanneer deze wordt overgedragen aan sales? En hoe lang heeft sales dan de tijd om deze lead op te volgen? Tijdens de sessie gaan we in op cruciale succesfactoren (KPI's) en het maken van essentiële afspraken (SLA's) om samen tot een closed loop rapportage te komen die is ingericht voor een substantiële groei in leads en klanten. 

Best Practice: van Tool naar Turnover
"Technology is just a tool" zei Bill Gates ooit, en niets is minder waar. Wanneer binnen de organisatie de doelen helder zijn en de processen zijn ingericht kun je HubSpot op de juiste manier gaan gebruiken.  

Meld je aan voor de HubSpot User Group op 22 juni over marketing en sales alignment 

Deze HubSpot User Group is al geweest! Even gemist? De volgende bijeenkomst vindt plaats op 21 september 2017. Topics en sprekers worden binnenkort bekendgemaakt. Mail naar kelly@webs.nl als je graag op de hoogte gehouden wilt worden van de HubSpot User Group op wordt lid van de LinkedIn Groep.


Hopelijk tot dan!

MEER INFO & AANMELDEN

De gastheren van de HubSpot User Group in Eindhoven zijn:

Thijs_HUG.jpgEmiel_HUG.jpg

shares

Gerelateerd