Het hybride team

2 min shares

Marketing as a service

De komst van het digitale tijdperk heeft de manier waarop we zaken doen fundamenteel veranderd. Klanten bewegen zich vrijelijk over het internet en laten op verschillende plekken (en verschillende manieren) hun sporen achter. Wij helpen je inzicht en overzicht te krijgen in het online gedrag van je klanten, over alle kanalen heen. Simpel, gestructureerd en mooi verpakt. Dan kun jij je richten op datgene waar je goed in bent. Het aantrekken en converteren van potentiële klanten.

Dit doen we met het hybride team

Het doel van het hybride team is om samen het maximale rendement uit je online kanalen te halen. Zie ons als de externe medewerker van je bedrijf die werk verzet van vijf voor de prijs van één. Het schaap met de vijf poten die onze kennis van inbound marketing overdraagt aan jouw marketingteam.

De Hybride consultant is altijd je vaste aanspreekpunt. Het hybride team wordt vervolgens op basis van jouw specifieke behoeften samengesteld. Wil je een campagne door ons laten ontwikkelen? Dan zetten we een designer in. Wil je een koppeling met je CRM systeem maken? Dan schuiven we een developer naar voren. Zo hebben we altijd de juiste kennis en vaardigheden paraat om je vraagstuk op te lossen en hou jij grip op je online activiteiten. 

Het hybride team = marketing as a service.


Even voorstellen:
Onze inbound marketing specialisten

Een team van hybride consultants, designers, (web)developers en copywriters

Het hybride team Webs

Hybride consultant

Je externe marketingcollega gedurende het gehele jaar en tevens projectverantwoordelijke.

Het hybride team Webs

Designer

Al je campagnes, landingspagina's, nieuwsbrieven en andere online activiteiten krijgen dezelfde look en feel.

Het Hybride team Webs

Copywriter

De copywriter vertaalt je verhaal naar de juiste boodschap die de klant verleid en tot actie aanzet.
Het hybride team Webs

Developer

De inbound developer fabriekt alles technisch aan elkaar zodat alles perfect werkt. Je hebt er geen omkijken naar!


Het hybride team
De oplossing voor al je digitale pijnpunten


In minder tijd meer resultaat

Er moet veel gebeuren op digitaal gebied in je organisatie. Je hebt lang niet alle kennis en vaardigheden van een moderne marketeer in huis. Je zou graag een beroep doen op experts die de kennis en kunde wel hebben, op het moment dat jij het nodig hebt. Experts die met je mee denken én doen en die gaan voor het beste resultaat. En dat binnen de gestelde tijd en budget.

Inzicht & overzicht
Over alle kanalen heen

Het digitale landschap is gefragmenteerd. Het kost je veel tijd om inzicht en overzicht te creëren. Onze experts geven je advies op maat om een slag te maken in je digitale landschap. Het hybride team gidst je door het digitale landschap, zodat jij het inzicht en overzicht krijgt over alle online kanalen heen.

Meer gekwalificeerde leads

Je website en al je online kanalen moeten bijdragen aan het genereren van meer traffic, meer leads en uiteindelijk meer klanten. Het is onze core business ervoor te zorgen dat jij dit heel gericht en effectief doet. Of het nu het optimaliseren van je site is of het creëren van specifieke content: het hybride team helpt je op maat.

De juiste boodschap voor de juiste persoon, op het juiste moment

One size fits all is niet de manier waarop je met je klanten wilt communiceren. Je wil zoveel mogelijk de klant met maatwerk bedienen. Het hybride team helpt je bij het ontwikkelen en uitvoeren van de juiste contentstrategie, passend bij de specifieke wensen van je klant.

Een succesvolle online aanpak

Het hybride team legt de focus altijd op het overbrengen van kennis. Kennis die jij weer kan gebruiken bij het uitrollen van je online marketing strategie. Je leert zelf hoe je succesvolle campagnes opzet, content creëert en landingspagina's maakt. Dankzij deze kennisuitwisseling groeit de kennis binnen je eigen marketingteam.

Marketing & Sales alignment

Marketing wordt nu vaak nog gezien als kostenpost terwijl goede marketing juist opbrengsten oplevert. Die opbrengsten worden dus niet alleen door sales gemaakt. De kracht zit in het leggen van de juiste verbindingen tussen marketing en sales. Het hybride team helpt marketing en sales samen te werken aan een geoliede machine die de klant centraal zet.

Kennissessie:

Meer klanten met inbound marketing

De belangrijkste uitdaging voor jou als marketeer is het genereren van zoveel mogelijk, goed gekwalificeerde, leads. Dat doe je met inbound marketing. Marketing waar je klanten blij van worden. Camiel Freriks (internet strateeg) en Emiel Kanters (account director) laten je zien hoe je online met de juiste (inbound) strategie, storytelling en content nieuwe leads genereert. Van push naar pull.

Maak je eigen buyer persona op b2bpersona.nl

shares

Gerelateerd

Jij bent klaar voor inbound marketing. Is je organisatie dat ook?  Zet uitdagingen om in kansen voor je business  Maak een afspraak