Op de agenda: kennissessie inbound marketing

3 min shares

Meer klanten met Inbound Marketing

Op donderdag 29 september aanstaande staat de elfde editie van de kennissessie 'Meer klanten met inbound marketing' op de agenda. In een interactieve sessie leer je hoe jij meer traffic, gekwalificeerde leads en dus goede klanten aantrekt in het digitale tijdperk met inbound marketing.


Deze kennissessie is al voorbij. Even gemist? Wij organiseren regelmatig kennisbijeenkomsten over moderne marketing en sales:
Meld je aan voor één van de exclusieve kennissessies voor B2B Sales en  Marketing professionals in Eindhoven en leer hoe je beter zaken kunt doen in  het digitale tijdperk [Bekijk agenda]

Tijdens de vrijblijvende kennissessie vertellen gastspreker Edwin Vlems (B2B Marketing Advisor bij MCB), Emiel Kanters (account director) en Camiel Freriks (strategy director) 
over authentieke marketing die werkt als een magneet voor je doelgroep. De kennissessie beantwoord net als de vorige sessie de vraag hoe inbound marketing kan bijdragen aan de groei van je bedrijf.

Waarom inbound marketing?

Ook in het digitale tijdperk wil je je klant centraal stellen. Met een aankoopproces dat zich grotendeels online afspeelt is een hernieuwd begrip voor wie je klant is essentieel.

Jij zoekt je klanten nu vaak ongevraagd op. Je pusht als het ware je boodschap de markt in. Zou het niet veel mooier zijn als potentiële klanten jou weten te vinden? Een relatie gebaseerd op inhoud, kennis en marktleiderschap. Dat kan met een goed doordachte inbound marketing strategie.

Wat ga je doen en wat levert het op?

Er zijn verschillende mogelijkheden om te starten met inbound marketing.

We laten je aan de hand van een aantal cases zien hoe inbound marketing voor andere ondernemers en organisaties heeft gewerkt. Hoe ziet het er in de praktijk uit, wat moet je als organisatie zelf doen en wat kunnen anderen daar in betekenen?

We laten een aantal praktische tools zien. En niet onbelangrijk, wat is de ROI van inbound marketing? We laten zien dat de uitgegeven marketing euro's meetbaar bijdragen aan het commerciële resultaat.

Kennissessie Inbound Marketing

  • Voor wie: B2B Marketeers, marketing managers, sales managers, directieleden en alle anderen die beter zaken willen doen in het digitale tijdperk.
  • Wanneer: donderdag 29 september
  • Hoe laat: 19:00 - 21:00 uur
  • Duur: 2 uur met een borrel na afloop
  • Prijs: Gratis (normaal €250 p.p.)

Meer info en aanmelden
(beperkt aantal plaatsen)

QUOTES-1.jpg
We ontmoeten je graag op 29 september tijdens de kennissessie 'Meer klanten met inbound marketing.' Deze kennissessie is al voorbij. Even gemist? Wij organiseren regelmatig kennisbijeenkomsten over moderne marketing en sales:

Meld je aan voor één van de exclusieve kennissessies voor B2B Sales en  Marketing professionals in Eindhoven en leer hoe je beter zaken kunt doen in  het digitale tijdperk [Bekijk agenda]

Met vriendelijke groet,
Emiel Kanters en Camiel Freriks

shares

Gerelateerd

Laat marketing weer bijdragen  aan de groei van je business  Download de whitepaper Beter zaken doen in het digitale tijdperk  Download whitepaper